עיצוב מארזים – עם הפנים לשנת 2021

עיצוב מארזים

שיתוף הפוסט

Share on facebook

כניסתה של שנת 2021 מכניסה אווירה של שינוי. כולנו מקווים להשתחרר מהעול שנקרא COVID19 אך גם יודעים שניקח איתנו לא מעט תהליכים ודפוסים משנת 2020. בכל מה שנוגע לעולם של עיצוב מארזים אנחנו יכולים לראות שינוי משמעותי ולא במקרה.

התנהגות הצרכנים השתנתה בשנה האחרונה, הרבה יותר רכישות בוצעו מהאינטרנט והרבה יצרנים ויזמים השקיעו בפתרונות שמגיעים “עד הבית”. את הפתרונות השונים צריך לארוז, לעטוף, למתג ולהשיק באופן שיגרה את הצרכן, יעניין אותו ויעניק לו שמחה.

שיווק ומיתוג דרך מארזים בשנת 2021

ההשפעה של השנה האחרונה בכל הנוגע לקניות מהבית הובילה לחוויית קניה חדשה. אנשים עדיין אוספים מוצרים מהמדף, אבל עכשיו הם גילו את האינטרנט, את הבחירה הקלה והנוחה במוצר שהם חולמים עליו ומחכים לרגע המשלוח. אריזת המוצר הופכת להיות נקודת המפגש הראשונה של הלקוח עם ההזמנה והיא קובעת את ההרגשה הראשונית ויכולה להבחין בין התרגשות לבין תחושה של משלוח נוסף שהגיע הביתה.

המטרה של בעלי העסקים היא להצליח לייצר חוויה מרגשת מול המוצר, להשאיר רושם ראשוני מעולה ולגרום ללקוח לרצות להזמין שוב ולספר לחבריו על הרכישה החדשה. לא במקרה סרטוני “אן-בוקסינג” (הסרת העטיפה) פופולאריים כל כך ואין כל ספק כי בשנת 2021 מארזים ממותגים יהיו חלק בלתי נפרד מתכנון המוצר, המיתוג וחוויית הלקוח.  

השפעת מדיניות “אפס פסולת” על עיצוב מארזים

מדינות רבות מאמצות את מדיניות “אפס פסולת”. הדבר בא לידי ביטוי בין היתר בהסרת מוצרים פלסטיים חד פעמיים מהמדפים וכן במגמה לצמצם את השימוש בפלסטיק באופן כללי. השימוש בנייר גובר ובא לידי ביטוי כמובן גם דרך עיצוב מארזים המותאמים למוצרים השונים.

יצרנים רבים עדיין מרגישים כי הפלסטיק נותן להם מענה זול ופשוט, אך המודעות הגוברת לסביבה, הרצון לצמצם את השימוש בפלסטיק והצורך להיות ייחודיים, מושך לכיוון הדפסת אריזות מותאמת אישית ופתרונות ידידותיים יותר לסביבה.

הרבה יותר מקופסה

אריזת המוצר היא הרבה יותר מאשר קופסה. היא ממתגת את המוצר, היא יוצרת ציפייה והיא כלי עוצמתי עבור בעלי העסקים שרוצים לבלוט בשטח. העולם שלנו הרבה יותר דיגיטלי, ומארז חייב להצטלם טוב, לעורר את הרגש הנכון ולהעניק ללקוח את החוויה שאנחנו רצינו לעורר.

תכנון האריזה מתחיל בהבנת המוצר, הדרישות של העסק והוא כולל חשיבה גרפית, חשיבה על תהליך השילוח, האריזה הכללית ומסתיים בדפוס עצמו, אריזת המוצר והעברתו למדף או ישירות אל הלקוח. תודות לדפוס דיגיטלי מתקדם גם עסקים גדולים וגם עסקים קטנים יכולים למתג ולדחוף עצמם קדימה בשנת 2021.

כתבות נוספות:

אריזות למוצרי יודאיקה
דפוס דיגיטלי

אריזות למוצרי יודאיקה

מזוזות, פמוטים, חנוכיות וגביעי קידוש הם חלק ממוצרי היודאיקה אותם מוצאים בבית היהודי. הם יכולים להימסר כמתנה לכבוד חג, יום הולדת או לקניה עצמית. טווח

דילוג לתוכן