עיצוב אריזות שוקולד

עיצוב אריזות שוקולד

עיצוב אריזות שוקולד הוא תחום מתוק במיוחד. השוקולד צריך להגיע לצרכן במשלוח או כשהוא מחכה לו על המדף וכבר מהמפגש עם האריזה הלקוח אמור להתרגש.

בשנים האחרונות אפשר לראות בישראל יותר ויותר יצרני שוקולד בוטיק. כפי שהשוקולד איכותי, גם האריזה צריכה להיות בהתאם. הציפייה של הלקוחות היא לקבל חוויה מושלמת ולהתרגש לאורך כל הדרך. אריזה מוצלחת תעלה חיוך על פני הלקוח, תצטלם נהדר לרשתות ותתאים לצרכים של היצרן.

המגמה –יותר משלוחי שוקולד אישיים

בשנת 2020 הייתה עליה ברכישות באינטרנט ואיתה גם במשלוחי שוקולדים כמתנה. שנת 2021 מהווה המשך ישיר למגמה זו ויצרני שוקולדים שמשקיעים רבות באיכות השוקולד ובעיצוב שלו, חייבים להתייחס לאופן בו הלקוחות מקבלים את האריזה.

צריכת שוקולד בוטיק נמצאת במגמת עליה והחוויה חייבת להיות בלתי רגילה. על היצרנים לחשוב כיצד הם יכולים להפתיע, לסקרן ובו בזמן לייעל את האריזה והמשלוח. בתהליך עיצוב אריזות שוקולד נביא בחשבון את החוויה הכוללת, את המותג המייצר וגם נהיה פרקטיים כך שהעסק יוכל להשתמש באריזה בנוחות.

תהליך עיצוב אריזות שוקולד

עיצוב אריזות שוקולד מתבצע בתהליך כאשר כל אריזה היא שונה, ייחודית ומתאימה ליצרן. החוכמה בתהליך היא להצליח לראות את המגבלות ואת ההזדמנויות וליצור תוצאה מרשימה שהלקוח נהנה לקבל.

שלב ראשון – הבנת הצורך

על מעצב האריזה להבין את הצורך של העסק. ישנם שלל סוגי שוקולדים: טבלאות, פרלינים, עגולים, מרובעים ועוד… בחלק מהמקרים האריזה קטנה ובחלק גדולה, בחלק יש צורך במספר סוגי אריזות כך שהלקוחות יכולים לבחור את הכמות שהם מעוניינים להזמין.

המטרה היא להבין את כל הדרישות של יצרני השוקולד, להבין כיצד אפשר להקל על שלב האריזה וכן כיצד מתבצע המשלוח. ככל שהמעצב יקבל יותר מידע כך הוא יוכל לתכנן את האריזה כך שתתאים בגודל ובמראה לצרכים של הלקוחות ושל היצרנים.

שלב שני – איסוף חומרים גרפיים קיימים

לצד תכנון האריזה מבחינת הגודל והצורה, ישנו חלק חשוב של יצירת הגרפיקה. האפשרויות מבחינה זו הן אינסופיות אך אצל יצרנים שכבר עברו הליך מיתוג ושיש להם “שפה גרפית” כדאי להתאים את האריזות לכך. בתכנון הגרפי יש להתחשב בלוגו של היצרן, בצבעים שמשמשים את שאר הנכסים (כמו אתר האינטרנט) והפונט.

תכנון האריזה מביא בחשבון את הצרכים הקיימים מבחינה גרפית כמו פרטים על תכולת המוצר, ציון אלרגניים אם קיימים ועוד. כל פרט חשוב ועל המעצב להיות מודע לו.

שלב שלישי – תכנון

לאחר שנאסף כל המידע הנדרש על המוצר ועל צרכי העסק אפשר להתחיל לבצע סקיצות של האריזה. המעצב יהיה בתקשורת מול הלקוח (היצרן), יציג לו אופציה או מספר אופציות לעיצוב, יקבל משוב וכך עד לשביעות הרצון והחלטה להמשיך לעבר ההדפסה.

תהליך עיצוב אריזות שוקולד יכול להיות מהנה במיוחד וחשוב לתת לו תשומת לב. עיצוב מוצלח ישאיר את הרושם הנכון על הלקוח ויהפוך את חווית השוקולד למתוקה במיוחד.

הדפסה בכמות שנדרשת ליצרן

הדפסת אריזות נדרשת ליצרנים גדולים וקטנים. כל אחד זקוק לכמויות שונות והיום אין כל סיבה שהיצרן יחזיק באריזות שאין לו צורך בהן. בו זמנית, אין צורך להתפשר על האריזה רק בשל החשש מהתחייבות לכמויות הדפסה גדולות.

ב-CDI, בית דפוס מתקדם, אנחנו מציעים ללקוחותינו ליהנות מהדפסת אריזות איכותית, בכל כמות. אנחנו מאפשרים ללקוחות לקבל שירות ברגע שהם צריכים ובכמות שהם צריכים. אם אתם מפעל גדול, נשמח לעמוד לשרותכם ואם אתם יצרני בוטיק, אנחנו הכתובת שלכם לעיצוב והדפסת אריזות שוקולד.

מידע נוסף

מארזים מעוצבים לחגים

מארזים מעוצבים לחגים

בעולם שבו פתיחת קופסאות עם מוצרים ממותגים נחשבת לפעילות כיפית במיוחד – שאפילו מתועדת ברשתות החברתיות, ברור כי לאריזה יש משמעות חשובה במיוחד עבור הלקוחות והיא מקבלת חשיבות זהה בעיניהם, לזו של התוכן המסתתר בתוך הקופסה עצמה. מסיבה זו, הענקת מארזים מעוצבים לחגים עם מיתוג, היא בעלת ערך מוסף כפול עבור העסק: גם השארת רושם ראשוני נהדר על הלקוח, המעודד אותו להמשיך ולצרוך את מה שיש לעסק להציע לו – וגם הנעה לפעולה, באמצעות תיעוד האריזה הייחודית והפצת המסר הלאה, ללקוחות פוטנציאליים נוספים.

כרטיס ביקור דיסק און קי

כרטיס ביקור דיסק און קי – גימיק שימושי ומקדם מכירות אפקטיבי

כרטיס ביקור דיסק און קי הוא אחת מהדרכים המתקדמות והמתוחכמות ביותר להשאיר חותם על מי שתרצו להרשים, כבעלי עסק – ולגרום לו לזכור אתכם לטובה. בנוסף לעיצוב האלגנטי והדקיק, המאפשר להכניס את הכרטיס אפילו לארנק צר, ממש כמו כרטיס אשראי, הוא מהווה פריט שימושי שיכול להפוך לחלק בלתי נפרד משולחן העבודה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. המשמעות היא שהם “יפגשו” אתכם מדי יום כשיפעילו את הזיכרון הנייד המובנה בכרטיס, דבר המעניק לכרטיס עצמו איכויות של מקדם מכירות מתוחכם.

שימושים לדיסק און קי

שימושים לדיסק און קי בשנת 2022

שנת 2022 נכנסת עוד רגע ועל אף שרובנו משתמשים בענן לצורך העברת מידע, עדיין ישנם שימושים לדיסק און קי, כאלה שעשויים להפתיע. עסקים וחברות יכולים להשתמש בכל היתרונות של הדיסק און קי וליצור לעצמם “ליין” ממותג משלהם.

הדפסה דיגיטלית לאריזה

כל מה שצריך לדעת על הדפסה דיגיטלית לאריזה

עולם הדפוס השתנה מן הקצה אל הקצה והיום הקידמה מאפשרת לספק פתרונות שונים ורחבים, גם בתחום המארזים. הדפסה דיגיטלית לאריזה מספקת פתרונות רבים בכמויות קטנות וגדולות ולמגוון רחב של יישומים.

אודות החברה

CDI הינה חברה מובילה למוצרי תוכן ומארזים ויצרנית מוסמכת של מיקרוסופט העולמית. החברה מספקת שירותי הדפסה, שיכפול, מיתוג ועצוב מתקדמים למוצרי תוכן: דיסק און קיי ממותג, מארזי דפוס מורכבים, דיסקים CD/DVD ותקליטי ויניל, בהקשבה לצרכי הלקוח, החל משלב העיצוב והגרפיקה, מתן פתרון דפוס למארזים מורכבים, הפקת דפוס למגוון תעשיות ומענה לסדרות קצרות ומורכבות,שירותי לוגיסטיקה, אחסנה, שילוח והובלה למגוון יעדים בארץ.

שירותי מיתוג נוספים

יצירת קשר

אנחנו גם בפייסבוק

דילוג לתוכן