עיצוב אריזות למוצרי טיפוח ויופי

עיצוב אריזות למוצרי טיפוח ויופי

מוצרי טיפוח ויופי הם בסיסיים ומעטרים כל חדר רחצה. בין שלל האפשרויות, הצרכן או הצרכנית צריכים לבחור את המוצר שהכי מתאים עבורם ולאריזה יש חלק נכבד בכך. בנוסף לכך השנה האחרונה התבטאה ברכישות דיגיטליות והדבר הדגיש עוד יותר את הצורך לחשוב על עיצוב אריזות למוצרי טיפוח ויופי.

האריזה של מוצר הטיפוח והיופי צריכה לשים את הלקוח במרכז. כשהקניה נעשית על ידי הגשת היד למדף, ברור שהאריזה חייבת למשוך את העין. כשהקניה מתבצעת באינטרנט, הלקוח רוצה להתרגש מהרגע הראשון ולאריזה יש את הכוח להשפיע על הרושם הראשוני. אריזה טובה לא רק מעלה חיוך ויוצרת חוויה מרגשת. כשהיא מרשימה היא יכולה להפוך לכוח שיווקי ויראלי.

איך ניצור אריזות למוצרי טיפוח ויופי שמעלות חיוך מהרגע הראשון?

נתחיל מכך שנישת מוצרי הטיפוח והיופי מחייבת. הלקוחות מצפים לקבל מוצר שנראה מעולה גם מבחוץ ולכן האריזה צריכה להיות בהתאם. בתהליך העיצוב נביא בחשבון את הגרפיקה של המוצר עצמו, את המטרות השיווקיות וכמובן את המוצר ומשקלו.

אם למוצר יש נוכחות גרפית וכבר נקבע הלוגו, הפונט והצבעים שמשמשים אותו, האריזה תשמור על הקו הנוכחי. המטרה היא מצד אחד להעניק ללקוחות תחושה שהם רוצים להגיע אל המוצר עצמו ומצד שני לרמוז להם כבר מהרגע הראשון מה הם עומדים לקבל. לא נרצה ליצור פער בין האריזה לבין התכולה.

האריזה כחלק ממיתוג המוצר והחברה

עבור עסקים שנמצאים בתחילת דרכם, שתהליך של פיתוח מוצר חדש או עסקים שעוברים הליך של מיתוג מחדש, עיצוב אריזה יהיה חלק מהתהליך. אין סיבה לנתק בין תהליך המיתוג לתהליך יצירת האריזה וחיבור בין השניים יכול להוביל לתוצאות מרשימות. במקרה זה, נגדיר את הלקוח האידאלי, נבחר את הצבעים המועדפים, נקבע מה המסר שיועבר ממבט ראשון באריזה ולבסוף נפנה לעיצוב.

האריזה היא חלק בלתי נפרד מהמיתוג והשיווק. יש לחשוב על המפגש של הלקוח עם האריזה, מתי הוא יראה אותה בפעם הראשונה וכיצד יבצע את הקניה. ישנו הבדל בין מוצר שעומד על המדף לבין מוצר שנשלח אל הלקוח לאחר רכישה ברשת. את כל אלה נביא בחשבון כשהמטרות הן ליצור אריזה מרשימה אך גם נוחה לשילוח ולהעמדה על המדף.

האם יש “כללים” כשהדבר נוגע על עיצוב אריזות למוצרי טיפוח ויופי?

עיצוב אריזות למוצרי טיפוח ויופי יכול להשיג כל מטרה ולהיות מגוון וייחודי. עם זאת, בתחום זה האריזות נוטות להיות נקיות מבחינת המראה. הצבעים יכולים להיות מכל גווני הקשת וכך גם הפונטים והאלמנטים שיופיעו על האריזה אך מומלץ בתחילת הדרך לבחור את הסגנון המתאים למותג ולמוצר. למשל, אפשר לבחור בסגנון מינימליסטי, דרמתי או חמים. הקו שיבחר לעיצוב האריזה יוביל לקביעת הגרפיקה וחיתוך האריזה. המטרה היא להעניק לעסק וללקוחות את התוצאה המרשימה והנוחה ביותר.

מידע נוסף

מארזים מעוצבים לחגים

מארזים מעוצבים לחגים

בעולם שבו פתיחת קופסאות עם מוצרים ממותגים נחשבת לפעילות כיפית במיוחד – שאפילו מתועדת ברשתות החברתיות, ברור כי לאריזה יש משמעות חשובה במיוחד עבור הלקוחות והיא מקבלת חשיבות זהה בעיניהם, לזו של התוכן המסתתר בתוך הקופסה עצמה. מסיבה זו, הענקת מארזים מעוצבים לחגים עם מיתוג, היא בעלת ערך מוסף כפול עבור העסק: גם השארת רושם ראשוני נהדר על הלקוח, המעודד אותו להמשיך ולצרוך את מה שיש לעסק להציע לו – וגם הנעה לפעולה, באמצעות תיעוד האריזה הייחודית והפצת המסר הלאה, ללקוחות פוטנציאליים נוספים.

כרטיס ביקור דיסק און קי

כרטיס ביקור דיסק און קי – גימיק שימושי ומקדם מכירות אפקטיבי

כרטיס ביקור דיסק און קי הוא אחת מהדרכים המתקדמות והמתוחכמות ביותר להשאיר חותם על מי שתרצו להרשים, כבעלי עסק – ולגרום לו לזכור אתכם לטובה. בנוסף לעיצוב האלגנטי והדקיק, המאפשר להכניס את הכרטיס אפילו לארנק צר, ממש כמו כרטיס אשראי, הוא מהווה פריט שימושי שיכול להפוך לחלק בלתי נפרד משולחן העבודה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. המשמעות היא שהם “יפגשו” אתכם מדי יום כשיפעילו את הזיכרון הנייד המובנה בכרטיס, דבר המעניק לכרטיס עצמו איכויות של מקדם מכירות מתוחכם.

שימושים לדיסק און קי

שימושים לדיסק און קי בשנת 2022

שנת 2022 נכנסת עוד רגע ועל אף שרובנו משתמשים בענן לצורך העברת מידע, עדיין ישנם שימושים לדיסק און קי, כאלה שעשויים להפתיע. עסקים וחברות יכולים להשתמש בכל היתרונות של הדיסק און קי וליצור לעצמם “ליין” ממותג משלהם.

הדפסה דיגיטלית לאריזה

כל מה שצריך לדעת על הדפסה דיגיטלית לאריזה

עולם הדפוס השתנה מן הקצה אל הקצה והיום הקידמה מאפשרת לספק פתרונות שונים ורחבים, גם בתחום המארזים. הדפסה דיגיטלית לאריזה מספקת פתרונות רבים בכמויות קטנות וגדולות ולמגוון רחב של יישומים.

אודות החברה

CDI הינה חברה מובילה למוצרי תוכן ומארזים ויצרנית מוסמכת של מיקרוסופט העולמית. החברה מספקת שירותי הדפסה, שיכפול, מיתוג ועצוב מתקדמים למוצרי תוכן: דיסק און קיי ממותג, מארזי דפוס מורכבים, דיסקים CD/DVD ותקליטי ויניל, בהקשבה לצרכי הלקוח, החל משלב העיצוב והגרפיקה, מתן פתרון דפוס למארזים מורכבים, הפקת דפוס למגוון תעשיות ומענה לסדרות קצרות ומורכבות,שירותי לוגיסטיקה, אחסנה, שילוח והובלה למגוון יעדים בארץ.

שירותי מיתוג נוספים

יצירת קשר

אנחנו גם בפייסבוק

דילוג לתוכן