עיצוב אריזות למוצרי טיפוח ויופי

עיצוב אריזות למוצרי טיפוח ויופי

מוצרי טיפוח ויופי הם בסיסיים ומעטרים כל חדר רחצה. בין שלל האפשרויות, הצרכן או הצרכנית צריכים לבחור את המוצר שהכי מתאים עבורם ולאריזה יש חלק נכבד בכך. בנוסף לכך השנה האחרונה התבטאה ברכישות דיגיטליות והדבר הדגיש עוד יותר את הצורך לחשוב על עיצוב אריזות למוצרי טיפוח ויופי.

האריזה של מוצר הטיפוח והיופי צריכה לשים את הלקוח במרכז. כשהקניה נעשית על ידי הגשת היד למדף, ברור שהאריזה חייבת למשוך את העין. כשהקניה מתבצעת באינטרנט, הלקוח רוצה להתרגש מהרגע הראשון ולאריזה יש את הכוח להשפיע על הרושם הראשוני. אריזה טובה לא רק מעלה חיוך ויוצרת חוויה מרגשת. כשהיא מרשימה היא יכולה להפוך לכוח שיווקי ויראלי.

איך ניצור אריזות למוצרי טיפוח ויופי שמעלות חיוך מהרגע הראשון?

נתחיל מכך שנישת מוצרי הטיפוח והיופי מחייבת. הלקוחות מצפים לקבל מוצר שנראה מעולה גם מבחוץ ולכן האריזה צריכה להיות בהתאם. בתהליך העיצוב נביא בחשבון את הגרפיקה של המוצר עצמו, את המטרות השיווקיות וכמובן את המוצר ומשקלו.

אם למוצר יש נוכחות גרפית וכבר נקבע הלוגו, הפונט והצבעים שמשמשים אותו, האריזה תשמור על הקו הנוכחי. המטרה היא מצד אחד להעניק ללקוחות תחושה שהם רוצים להגיע אל המוצר עצמו ומצד שני לרמוז להם כבר מהרגע הראשון מה הם עומדים לקבל. לא נרצה ליצור פער בין האריזה לבין התכולה.

האריזה כחלק ממיתוג המוצר והחברה

עבור עסקים שנמצאים בתחילת דרכם, שתהליך של פיתוח מוצר חדש או עסקים שעוברים הליך של מיתוג מחדש, עיצוב אריזה יהיה חלק מהתהליך. אין סיבה לנתק בין תהליך המיתוג לתהליך יצירת האריזה וחיבור בין השניים יכול להוביל לתוצאות מרשימות. במקרה זה, נגדיר את הלקוח האידאלי, נבחר את הצבעים המועדפים, נקבע מה המסר שיועבר ממבט ראשון באריזה ולבסוף נפנה לעיצוב.

האריזה היא חלק בלתי נפרד מהמיתוג והשיווק. יש לחשוב על המפגש של הלקוח עם האריזה, מתי הוא יראה אותה בפעם הראשונה וכיצד יבצע את הקניה. ישנו הבדל בין מוצר שעומד על המדף לבין מוצר שנשלח אל הלקוח לאחר רכישה ברשת. את כל אלה נביא בחשבון כשהמטרות הן ליצור אריזה מרשימה אך גם נוחה לשילוח ולהעמדה על המדף.

האם יש “כללים” כשהדבר נוגע על עיצוב אריזות למוצרי טיפוח ויופי?

עיצוב אריזות למוצרי טיפוח ויופי יכול להשיג כל מטרה ולהיות מגוון וייחודי. עם זאת, בתחום זה האריזות נוטות להיות נקיות מבחינת המראה. הצבעים יכולים להיות מכל גווני הקשת וכך גם הפונטים והאלמנטים שיופיעו על האריזה אך מומלץ בתחילת הדרך לבחור את הסגנון המתאים למותג ולמוצר. למשל, אפשר לבחור בסגנון מינימליסטי, דרמתי או חמים. הקו שיבחר לעיצוב האריזה יוביל לקביעת הגרפיקה וחיתוך האריזה. המטרה היא להעניק לעסק וללקוחות את התוצאה המרשימה והנוחה ביותר.

מידע נוסף

אודות החברה

CDI הינה חברה מובילה למוצרי תוכן ומארזים ויצרנית מוסמכת של מיקרוסופט העולמית. החברה מספקת שירותי הדפסה, שיכפול, מיתוג ועצוב מתקדמים למוצרי תוכן: דיסק און קיי ממותג, מארזי דפוס מורכבים, דיסקים CD/DVD ותקליטי ויניל, בהקשבה לצרכי הלקוח, החל משלב העיצוב והגרפיקה, מתן פתרון דפוס למארזים מורכבים, הפקת דפוס למגוון תעשיות ומענה לסדרות קצרות ומורכבות,שירותי לוגיסטיקה, אחסנה, שילוח והובלה למגוון יעדים בארץ.

שירותי מיתוג נוספים

יצירת קשר

אנחנו גם בפייסבוק

דילוג לתוכן