כיצד לבחור מארז נכון לייצור תעשייתי?

מארז נכון לייצור תעשייתי

מארז יפה ומעוצב הוא כלי שיווקי עוצמתי. עם זאת, לא כל מארז מתאים לכל מוצר וכדי לבחור מארז נכון לייצור תעשייתי יש להביא בחשבון שיקולים שונים כמו: הפצה, התאמה למוצר שבפנים ולעסק. כיצד תעשו זאת? המשיכו לקרוא.

המארז של המוצר צריך “לעטוף” אותו בצורה הנכונה כך שלא ינוע לצדדים. בדרך כלל מספר מארזים עם המוצרים יאוחסנו בתוך קופסאות גדולות לצורך שינוע יעיל. בתהליך התכנון וההפקה נביא בחשבון את כל הצרכים הפרקטיים ולצידם נדאג לתכנן מארז יפה שימשוך את העין.

ייצור מארז אטרקטיבי ממבט ראשון

המארז צריך להיראות מעניין, אטרקטיבי ומושך כבר ממבט ראשון. עליו לייצג את המוצר שנמצא בתוכו ולגרום ללקוח למשוך את היד ולרצות לפתוח אותו. בבחירת המארז יש לחשוב כיצד אפשר יהיה להפוך אותו לכלי השיווק של המוצר והעסק. אפשר ליצור מארזים ממותגים בגדלים שונים, בעיצוב ייחודי, מגוון קיפולים וחשוב ליצור את הגרפיקה הנכונה והמסר המתאים.

חשיבה ארגונומית בייצור מארזים

עולם האריזות התפתח ולמרות זאת עדיין אפשר למצוא מארזים שאינם ארגונומיים. משמעות המילה “ארגונומיה” היא התאמה למשתמש. היום אין כל סיבה שהצרכן יצטרך להפעיל כוח או להשתמש במספריים כדי לפתוח את המארז שקיבל. פתיחת המוצר היא חלק בלתי נפרד מהחוויה של הצרכן והיום אפשר למצוא את הפתרונות המתאימים, לבחור בחומר נכון ולהגיע למארז שגם יבלוט וגם יהיה נוח לפתיחה.

לבחור מארז נכון לייצור תעשייתי וצרכי העסק

חשוב מאד שהעסק יוכל לארוז את המוצרים שלו ביעילות רבה. זמן שווה כסף והמארז צריך להיות פשוט לקיפול כך שהעובדים יוכלו להשתמש בו בלי בעיה. מארזים מעוצבים לא יבואו על חשבון נוחות העסק ויעילות העבודה.

התאמה לתהליך ההפצה

תהליך ההפצה חייב להילקח בחשבון בעת תכנון וייצור המארז. יש להסתכל על מספר גורמים בתכנון מארז נכון לייצור תעשייתי:

תכולת המארז

אם המוצר עלול להישבר בעת העברה בין מקומות, המארז חייב “לעטוף” אותו בצורה הנכונה. לשם כך אפשר ליצור הגנות פנימיות שיחזיקו את המוצר במקומו. אי אפשר לתכנן את המארז בלי לחשוב על התכולה שלו, אחרת יהיה מדובר במארז גנרי שפעמים רבות לא משרת את המוצר, העסק והלקוח.

צורה וגודל

אפשר לייצר מארזים בשלל צורות וגדלים אבל כדאי לחשוב על מערך ההפצה וכיצד המארזים ייכנסו לאריזה הגדולה. במוצרים שמגיעים להפצה רחבה מומלץ לקחת מראש את מידות האריזות הגדולות ולתכנן העמדה יעילה של האריזות הקטנות. במוצרים אשר נשלחים ללקוח באופן ישיר כדאי לחשוב על המשקל והתאמה לשליחה באמצעות הדואר או חברת שליחויות אחרת.

מידע נוסף

עיצוב אריזות שוקולד

עיצוב אריזות שוקולד

עיצוב אריזות שוקולד הוא תחום מתוק במיוחד. השוקולד צריך להגיע לצרכן במשלוח או כשהוא מחכה לו על המדף וכבר מהמפגש עם האריזה הלקוח אמור להתרגש.

עיצוב אריזות מוצר

עיצוב אריזות מוצר

עיצוב אריזות מוצר מתבצע כמעט עבור כל מוצר, גדול וקטן. בתהליך מעורבים אנשי מקצוע שונים ובהם: מעצב מוצר, גרפיקאי ובית דפוס. תהליך העיצוב והייצור מתבצע

אריזות למוצרי יודאיקה

אריזות למוצרי יודאיקה

מזוזות, פמוטים, חנוכיות וגביעי קידוש הם חלק ממוצרי היודאיקה אותם מוצאים בבית היהודי. הם יכולים להימסר כמתנה לכבוד חג, יום הולדת או לקניה עצמית. טווח

עיצוב אריזות למוצרי טיפוח ויופי

עיצוב אריזות למוצרי טיפוח ויופי

מוצרי טיפוח ויופי הם בסיסיים ומעטרים כל חדר רחצה. בין שלל האפשרויות, הצרכן או הצרכנית צריכים לבחור את המוצר שהכי מתאים עבורם ולאריזה יש חלק

מארזים מעוצבים לשוקולד

מארזים מעוצבים לשוקולד

בשנים האחרונות אנחנו עדים להתפתחות של נישה מתוקה במיוחד. יצרני שוקולד קטנים ומיוחדים יוצרים פרלינים ושוקולד בוטיק. בין אם המכירה מתבצעת כשהשוקולדים על המדף ובין

אודות החברה

CDI הינה חברה מובילה למוצרי תוכן ומארזים ויצרנית מוסמכת של מיקרוסופט העולמית. החברה מספקת שירותי הדפסה, שיכפול, מיתוג ועצוב מתקדמים למוצרי תוכן: דיסק און קיי ממותג, מארזי דפוס מורכבים, דיסקים CD/DVD ותקליטי ויניל, בהקשבה לצרכי הלקוח, החל משלב העיצוב והגרפיקה, מתן פתרון דפוס למארזים מורכבים, הפקת דפוס למגוון תעשיות ומענה לסדרות קצרות ומורכבות,שירותי לוגיסטיקה, אחסנה, שילוח והובלה למגוון יעדים בארץ.

שירותי מיתוג נוספים

יצירת קשר

אנחנו גם בפייסבוק

דילוג לתוכן