בעולם שבו פתיחת קופסאות עם מוצרים ממותגים נחשבת לפעילות כיפית במיוחד – שאפילו מתועדת ברשתות החברתיות, ברור כי לאריזה יש משמעות חשובה במיוחד עבור הלקוחות והיא מקבלת חשיבות זהה בעיניהם, לזו של התוכן המסתתר בתוך הקופסה עצמה. מסיבה זו, הענקת מארזים מעוצבים לחגים עם מיתוג, היא בעלת ערך מוסף כפול עבור העסק: גם השארת רושם ראשוני נהדר על הלקוח, המעודד אותו להמשיך ולצרוך את מה שיש לעסק להציע לו – וגם הנעה לפעולה, באמצעות תיעוד האריזה הייחודית והפצת המסר הלאה, ללקוחות פוטנציאליים נוספים.
מיתוג של העסק באמצעות מארזים מעוצבים לחגים
הענקת מתנה לחג היא מסורת ארוכת שנים, שבכל פעם מחדש מעוררת שמחה – בין אם לקוחות, עובדים או קולגות הם אלו המקבלים אותה. שימת דגש על שי שארוז היטב שהוא גם פרקטי, היא ערך חשוב מבחינת העסק כיוון שהיא מייצרת את התחושה שמטרת הנתינה איננה שיווקית בלבד, אלא טומנת בחובה גם מחשבה על המקבל ועל השימוש העתידי שלו במה שנמצא בפנים.
מארזים מעוצבים לחגים יכולים להכיל מוצרים שונים כגון מוצרי קוסמטיקה, אביזרים שימושיים למשרד ואפילו שוקולדים – המקבלים את המעטפת הנכונה והמותאמת לזו שהעסק מנסה להעביר. הברכה לחג, בין אם אלו חגי תשרי, חנוכה, פסח או כל מועד אחר – היא חלק בלתי נפרד מהאווירה של המארז כולו ולמעשה מתווה אותו. המיתוג העסקי משתלב באופן שאיננו מפריע לתחושה האלגנטית של המארז, אלא להפך – מייפה אותו ומייצר שייכות אוטומטית של המתנה והשמחה שהיא מייצרת, אל בית העסק ממנו נשלח המארז.
שימת דגש על כל הפרטים הקטנים במארז
אם בחרתם להעניק ללקוחות שלכם מארזים מעוצבים לחגים, זכרו כי בתוך הקופסה נמצאים כמה וכמה פריטים, שכל אחד מהם חייב להגיע כשהוא תקין ומוכן לשימוש ומכאן שלעטיפה הנכונה והאריזה הייעודית יש חשיבות רבה. חשיבותו של העניין עולה מדרגה, כאשר בתוך המארז עצמו מונחים פריטים עדינים מאוד, או ממתקים שמרקמם משתנה במגע או בשינויי טמפרטורה.
המשמעות היא, שכל אחת מן האריזות הפנימיות הקטנות, שעוטפות את המתנות המרכיבות את המארז, צריכות להיות מותאמות לצורך לשמור על הפריט עצמו בתצורתו המיטבית – וכמובן להבליט את המיתוג בצורה מעולה. המרקם של העטיפה עצמה, עובי הנייר ואפילו אופן הסגירה יכולים להשפיע על חווית המשתמש ולכן חשוב לשים את הפוקוס גם על הדברים הקטנים הללו.
חווית לקוח ייחודית בתוך מארז חגיגי שמשאיר חותם של איכות
מתנות לחגים הן משהו שלקוחות מצפים לו וגם עובדים, כחלק מן השירות המוענק על ידי בית העסק וכנגזרת ממערכת היחסים והאמון, הנבנים במשך שנים בין שני הצדדים. הענקת מארזים מעוצבים לחגים שהם מלאכת מחשבת שכל-כולה אומרת תשומת לב, מאפשרת להביא לידי ביטוי את החשיבות של שימור הקשר הזה, בעיני בית העסק או הארגון המעניקים את המתנה.