מארזים למזון לצרכים מגוונים

מארזים למזון

בכל שוק תחרותי עיצוב ומיתוג יכולים להשפיע על הצלחת המוצר. לצד הרצון למכור ללקוח בפעם הראשונה, העסקים והחברות רוצים לשמר את הלקוחות הקיימים. בתחום המזון הדבר בולט במיוחד וכאן נכנסים לתמונה מארזים למזון שמצליחים לכבוש את הלב.

מארז למזון צריך בו זמנית להיות פונקציונלי ולמשוך את העין מבחינה ויזואלית. אם הוא עומד על המדף נרצה שהלקוחות ירצו להגיש אליו יד. אם הוא נמסר באופן אישי, נרצה שהלקוחות ירצו לפתוח אותו ולהתרגש עוד לפני שיגיעו לתכולה.

מתי נכין מארזים למזון?

ישנן סיבות שונות להכין מארזים למזון ולמעשה תחום זה רחב יותר מכפי שרובנו שמים לב אליו. תודות לייצור המתקדם אפשר לבצע קיפולים שונים ומיוחדים. אפשר לייצר מארזים שטוחים שאינם תופסים מקום וניתנים להרכבה בקלות במקום בו מיוצר המזון או ליצור מארזים מקופלים מראש. ישנם תחומים שונים שזקוקים לאותם מארזי מזון ולכל תחום יש את הדרישות המיוחדות שלו.

מארזים למזון יוקרתי

יצרני בוטיק יבחרו ליצור ולהדפיס מארזים ייחודיים ושונים, שירמזו על התכולה ויעוררו את הרצון להושיט את היד ולהגיע לתכולה. לדוגמה – יצרני שוקולד אשר רוצים ליהנות מדפוס שייצג היטב את התכולה ויגרום לצרכנים לרצות דווקא את השוקולד הנוכחי על פני האחרים.

קופסאות טייקאווי

מסעדות ונותני שירות בתחום המזון צריכים קופסאות טייקאווי שמשמשות בתור “הפנים של התכולה”. בקופסאות אלו ישנה חשיבות לגודל שצריך להתאים למנות המקובלות במסעדה ולגרפיקה החיצונית. הלקוחות רוצים להתרגש מהטעם, מהריח אבל גם מהאריזה שחייבת להיות נוחה ומותאמת למיתוג של העסק.

מארזי “מיקס”

כאשר יצרן אחד רוצה למכור מיקס של מוצרים או שמספר חברות משתפות פעולה, ניצור מארזי “מיקס” בהם יונחו מספר מוצרים. נחשוב על המוצרים השונים, על הגודל שלהם וכיצד לתת לכל אחד את המקום שלו בצורה המרשימה ביותר.

סדרות מוצרים

יצרני מזון אשר מוכרים “סדרות” של מוצרים כמו שלוש צנצנות ריבה בטעמים שונים, מארזי יינות ודומיהם, צריכים לחשוב על המארז. עליו לייצג את התכולה, לרמוז על מה שנמצא בפנים וגם להיות נוח לנשיאה ולשמור על המוצר. יש להביא בחשבון את משקל המוצר ולשלב חשיבה ארגונומית בה נבחן כי ללקוחות הקצה באמת יהיה נוח לשאת את הסדרה.

קצת על תהליך תכנון והדפסת מארזים למזון

כל תהליך דפוס מתחיל בחשיבה על הצורך העסקי. אנחנו רוצים להכיר את המגבלות הקיימות, את המוצר, להבין את הצורך של העסק ולהיכנס לראש של הצרכן כך שנוכל לרגש אותו. CDI, בית דפוס מתקדם, עומד לרשותכם. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון או דרך האתר, לשאול שאלות ולגלות כיצד נוכל לארוז את המוצר שלכם.

מידע נוסף

עיצוב אריזות שוקולד

עיצוב אריזות שוקולד

עיצוב אריזות שוקולד הוא תחום מתוק במיוחד. השוקולד צריך להגיע לצרכן במשלוח או כשהוא מחכה לו על המדף וכבר מהמפגש עם האריזה הלקוח אמור להתרגש.

עיצוב אריזות מוצר

עיצוב אריזות מוצר

עיצוב אריזות מוצר מתבצע כמעט עבור כל מוצר, גדול וקטן. בתהליך מעורבים אנשי מקצוע שונים ובהם: מעצב מוצר, גרפיקאי ובית דפוס. תהליך העיצוב והייצור מתבצע

אריזות למוצרי יודאיקה

אריזות למוצרי יודאיקה

מזוזות, פמוטים, חנוכיות וגביעי קידוש הם חלק ממוצרי היודאיקה אותם מוצאים בבית היהודי. הם יכולים להימסר כמתנה לכבוד חג, יום הולדת או לקניה עצמית. טווח

עיצוב אריזות למוצרי טיפוח ויופי

עיצוב אריזות למוצרי טיפוח ויופי

מוצרי טיפוח ויופי הם בסיסיים ומעטרים כל חדר רחצה. בין שלל האפשרויות, הצרכן או הצרכנית צריכים לבחור את המוצר שהכי מתאים עבורם ולאריזה יש חלק

מארזים מעוצבים לשוקולד

מארזים מעוצבים לשוקולד

בשנים האחרונות אנחנו עדים להתפתחות של נישה מתוקה במיוחד. יצרני שוקולד קטנים ומיוחדים יוצרים פרלינים ושוקולד בוטיק. בין אם המכירה מתבצעת כשהשוקולדים על המדף ובין

אודות החברה

CDI הינה חברה מובילה למוצרי תוכן ומארזים ויצרנית מוסמכת של מיקרוסופט העולמית. החברה מספקת שירותי הדפסה, שיכפול, מיתוג ועצוב מתקדמים למוצרי תוכן: דיסק און קיי ממותג, מארזי דפוס מורכבים, דיסקים CD/DVD ותקליטי ויניל, בהקשבה לצרכי הלקוח, החל משלב העיצוב והגרפיקה, מתן פתרון דפוס למארזים מורכבים, הפקת דפוס למגוון תעשיות ומענה לסדרות קצרות ומורכבות,שירותי לוגיסטיקה, אחסנה, שילוח והובלה למגוון יעדים בארץ.

שירותי מיתוג נוספים

יצירת קשר

אנחנו גם בפייסבוק

דילוג לתוכן