מדריך למתחילים: כיצד ליצור אריזה בהתאמה אישית

אריזה בהתאמה אישית

האריזה חשובה לא פחות מהמוצר והחדשות הטובות הן שאפשר ליצור אריזה בהתאמה אישית כבר מהרגע בו העסק מתחיל לפעול. אין זה משנה אם העסק נמצא בתחילת דרכו, אם העסק מפתח ליין חדש של מוצרים או אם הוא רוצה לרענן את המיתוג הנוכחי, האריזה היא חלק בלתי נפרד מהחוויה.

היום אפשר ליצור אריזה בהתאמה אישית לכל עסק, בכל סדר גודל של הזמנה ולשים את המותג במרכז. המטרה של האריזה היא להעניק חוויה, ליצור רושם ראשוני טוב ממבט ראשון ו”לדבר” עם הלקוח ללא מילים. אריזה טובה תצליח להעביר מסר, לרגש והיא יכולה להיות כלי מכירות מעולה, להביא לקוחות חדשים ולהחזיר לקוחות ותיקים.

 

כל עסק יכול ליצור אריזה בהתאמה אישית

חלפו הימים בהם האפשרות היחידה לארוז את המוצרים הייתה בתוך קופסת קרטון גנרית. היום כל עסק יכול לדאוג שיהיו לו אריזות ממותגות בדיוק על פי הצורך שלו. לשם כך הדבר הראשון שיש לעשות הוא להבין מה בעצם הצורך של העסק, מהו המוצר שייכנס לתוך האריזה ואילו מסרים הוא רוצה להעביר ללקוחות שלו.

המוצר שיש לארוז

יש לשאול מהו המוצר שיש לארוז. מה הגודל שלו, האם הוא שביר או לא, האם יש צורך באריזה אטומה או עם חור הצצה ומהו המשקל הכולל שלו. אלו שאלות חשובות שנרצה לדעת בתהליך התכנון כדי להבטיח שהאריזה תיראה נפלא כשהיא סגורה והמוצר יהיה שלם ומונח בדיוק באופן הרצוי לאחר הפתיחה.

המסרים שיהיו על האריזה

שטח האריזה הוא שטח פרסומי ושיווקי שאפשר וכדאי לנצל אותו. זה הזמן לשאול האם יש לנו מגבלות שונות כמו הוראות, פרטי תכולה ופרטים אחרים שעלינו להדפיס על האריזה. בנוסף נרצה למתג את העסק, להשתמש בצבעים שמאפיינים אותו, בלוגו ובפונט שתואם לו. כדאי לחשוב מה התחושה שהלקוח אמור להרגיש במפגש הראשון עם האריזה.

אופן השילוח

אנחנו רוצים לדעת איך המוצר (והאריזה) יגיעו ללקוח. ישנו הבדל בין מוצר יחיד אשר נשלח בדואר ומוצר שנשלח בכמות לחנויות. דבר לא צריך להגביל אותנו וברגע שנדע כיצד מתבצע המשלוח נוכל לתכנן את האריזה בצורה הטובה והיעילה ביותר.

 

בשנת 2022 יש להתייחס לחוויה הכוללת של הצרכן

הגלובליות פותחת הזדמנויות בפני עסקים רבים אך גם מגבירה את התחרות על תשומת ליבו של הצרכן. אין כל ספק כי בשנת 2022 חוויית הצרכן צריכה להיות במרכז, מהרגע שהוא פוגש את המוצר ועד שהוא מסיים להשתמש בו. אריזה המותאמת למוצר, שמפתיעה את הקונה ושתואמת את המותג, יוצרת חוויה יכולה להשאיר רושם וזיכרון גם כשאין יותר צורך במוצר.

כדי ליצור את החוויה המושלמת יש ליצור עקביות, מהחנות או אתר האינטרנט בו המוצר מופיע ועד לפתיחת האריזה והשימוש במוצר. חשוב שהאריזה תהיה מתוכננת באופן שיאפשר ללקוח לקשר בין התכולה לבין הקניה הראשונית שלו. לשם כך יש צורך במומחיות וביצירתיות, ברצון אמיתי להביא את ה-דבר המיוחד שהלקוח ייהנה ממנו ובו זמנית לחשוב על העסק, על הפרקטיות ולהיות יעילים.

 

אנחנו עומדים לרשותך

ב-CDI אנחנו מספקים שירות ייחודי ומאפשרים לך ליצור אריזה בהתאמה אישית בדיוק לפי צרכי העסק. אנו מספקים שירותי תכנון ודפוס כשניתן לבצע אצלנו יחידות ספורות של אריזות או כמויות גדולות. הדבר מאפשר לך להכין ליין שלם של מוצרים כשכל אחד ייכנס לאריזה המתאימה, בלי להתפשר ובלי מראה גנרי.

נשמח להכיר אותך ואת המוצרים שלך, לשמוע על הקהל שלך ולהציע את הפתרונות שיקדמו את העסק שלך.

מידע נוסף

אריזה בהתאמה אישית

מדריך למתחילים: כיצד ליצור אריזה בהתאמה אישית

האריזה חשובה לא פחות מהמוצר והחדשות הטובות הן שאפשר ליצור אריזה בהתאמה אישית כבר מהרגע בו העסק מתחיל לפעול. אין זה משנה אם העסק נמצא בתחילת דרכו, אם העסק מפתח ליין חדש של מוצרים או אם הוא רוצה לרענן את המיתוג הנוכחי, האריזה היא חלק בלתי נפרד מהחוויה.

אריזות ממותגות

אריזות ממותגות לקידום העסק

אריזות ממותגות משפיעות על האופן בו הלקוח תופס את העסק. אין זה משנה אם הרכישה מתבצעת בחנות או באתר האינטרנט, לפני שהלקוח יראה את המוצר, הוא יראה את האריזה ולזו יש השפעה על המיתוג. היום האריזה יכולה לקדם את העסק ובמרכז התכנון יש לשים את חוויית הלקוח.

חוויית פתיחת אריזה – unboxing בשנת 2022

חוויית פתיחת אריזה – unboxing בשנת 2022

חוויית פתיחת אריזה או unboxing החלה לתפוס תאוצה ברשתות לפני מספר שנים ובשנת 2022 היא עדיין רלוונטית. חוויה טובה יכולה להיות הכלי השיווקי החזק של העסק כשלעיצוב האריזה יש תפקיד משמעותי בתהליך זה.

אריזות ממותגות – לחשוב מחוץ לקופסה

אריזות ממותגות – לחשוב מחוץ לקופסה

אריזה היא המפגש הראשון של הלקוח עם המוצר וזאת בין אם הקניה מתבצעת בחנות פיזית או חנות אינטרנטית. אריזות ממותגות יכולות לעשות את ההבדל בין עוד חוויית לקוח לבין חוויה מרגשת ויוצאת דופן.

אריזות ממותגות בכמויות משתנות

אריזות ממותגות בכמויות משתנות

עסקים גדולים בעלי קו ייצור שעובד סביב השעון דואגים לכך שיהיו להם אריזות מתאימות לכל מוצר. אך מה קורה כשהעסק קטן ורוצה לבדל את עצמו מאחרים? לשם כך ניתן להזמין אריזות ממותגות בכמויות משתנות, בדיוק לפי הצורך ובדיוק בזמן המתאים.

הדפסת מארז לאירוע מיוחד

הדפסת מארז לאירוע מיוחד

לאורך השנה ישנם שלל אירועים: חגים, יום המשפחה, יום האהבה ועוד רבים נוספים. האירועים והימים המיוחדים הם סיבה לחגיגה וזו הזדמנות שעומדת בפני עסקים רבים. הדפסת מארז לאירוע מיוחד יכולה להיות חלק מאסטרטגיית המותג ומאפשרת לו לקדם את עצמו מבחינה שיווקית.

אודות החברה

CDI הינה חברה מובילה למוצרי תוכן ומארזים ויצרנית מוסמכת של מיקרוסופט העולמית. החברה מספקת שירותי הדפסה, שיכפול, מיתוג ועצוב מתקדמים למוצרי תוכן: דיסק און קיי ממותג, מארזי דפוס מורכבים, דיסקים CD/DVD ותקליטי ויניל, בהקשבה לצרכי הלקוח, החל משלב העיצוב והגרפיקה, מתן פתרון דפוס למארזים מורכבים, הפקת דפוס למגוון תעשיות ומענה לסדרות קצרות ומורכבות,שירותי לוגיסטיקה, אחסנה, שילוח והובלה למגוון יעדים בארץ.

שירותי מיתוג נוספים

יצירת קשר

אנחנו גם בפייסבוק

דילוג לתוכן