חוויית פתיחת אריזה – unboxing בשנת 2022

חוויית פתיחת אריזה – unboxing בשנת 2022

חוויית פתיחת אריזה או unboxing החלה לתפוס תאוצה ברשתות לפני מספר שנים ובשנת 2022 היא עדיין רלוונטית. חוויה טובה יכולה להיות הכלי השיווקי החזק של העסק כשלעיצוב האריזה יש תפקיד משמעותי בתהליך זה.

אם בעבר רק עסקים גדולים עם תקציבים משמעותיים יכלו לעצב את האריזות, היום כל עסק יכול ליצור חוויה יוצאת דופן ובכל כמות שיבחר בכך. היום ניתן להדפיס אריזות בכמויות קטנות וגדולות, להזמין בכל רגע עוד אריזות ואפילו להימנע מאחסון כשגם לכך יש פתרון. ההבנה כי ישנה חוויית פתיחת אריזה חשובה בעידן של רשתות חברתיות וסרטונים ובמאמר זה נבחן כיצד אפשר להעניק אותה ללקוח.

 

אריזות מודפסות בהתאמה אישית

היום כל עסק יכול ליצור לעצמו אריזות מודפסות וכל זאת בלי להתפשר על הנראות, הגודל והכמות. העסק לא צריך יותר להדביק “מדבקות זיהוי” למוצרים השונים והוא יכול ליצור ליין שלם, קטן ומצומצם כשלכל מוצר יהיה את האריזה שלו. ייצור והדפסת אריזות יכול להתאים לצורות שילוח שונות כשישנו סגנון המתאים יותר לשילוח לחנות (בדרך כלל בתוך אריזה גדולה) ושילוח ישיר ללקוח (מה שבדרך כלל דורש אריזה קשיחה יותר).

ההדפסה היא תהליך המתחיל בתכנון נכון ובחירה מתאימה של החומר, הצורה והגרפיקה. צוות מקצועי יקבל את כל המידע הנדרש מהעסק ולאחר מכן יתחיל להעלות רעיונות וישלח אותם לאישור לפני שאפשר יהיה לצאת לדרך. תודות לפתרונות הטכנולוגיים ניתן לבצע הדפסה ראשונית לבחינת האריזה ולאחר מכן לצאת להדפסה בדיוק בכמות הנדרשת.

 

חוויית פתיחת אריזה מושלמת בראיה שיווקית

כל מותג ובמיוחד מותג אשר שולח את המוצר ללקוחותיו צריך לחשוב על נושא ה-unboxing. המטרה היא ליצור חוויה שהלקוח יתרגש ממנה, שירצה לחוות שוב ושיספר עליה לחבריו (באופן ישיר או דרך הרשתות החברתיות). הדרך להשיג את החוויה ולהבטיח שהיא תשרת את המטרות השיווקיות היא לשים לב לנקודות המצורפות:

חשיבה על שלמות המוצר

הדבר הראשון שיש לחשוב עליו הוא שלמות המוצר. אין זה משנה מה המוצר, אם הוא מגיע פגום ללקוח, החוויה מאכזבת (גם אם העסק מפצה אותו לאחר מכן). תכנון נכון של האריזה יתחשב במגבלות השונות של השילוח וישים את המוצר במרכז.

עטיפת המוצר במידת הצורך

במקרים רבים יש צורך לעטוף את המוצר כשאפשר לעשות זאת באמצעים שונים כולל פצפצים, חומר מוקצף ולפעמים הדבר הנכון הוא להשתמש בנייר טישו צבעוני יפיפה. עטיפה יכולה להוסיף שכבה נוספת של התרגשות ולשפר את החוויה הכוללת ומכאן לשרת היטב את השיווק.

תוספת חומר פרסומי

אמנם הלקוחות יכולים למצוא כל דבר ברשת אך יש לזכור כי האריזה היא שטח פרסום ואין כל בעיה להוסיף למשלוח פלייר. כמובן, הכל צריך להיות בטעם טוב ובהתאמה למותג ולמוצר שנרכש על ידי הלקוח אך אפשר להוסיף קופון לקניה הבאה, לחשוף את הלקוח למוצרים דומים או משלימים. אפשרות נוספת היא להוסיף מידע שיספר את סיפור המותג.

הערה בכתב יד

חוויית פתיחת האריזה יכולה לבדל את המותג מכל מה שהלקוח מרגיש והיא יכולה ליצור חיבור חזק. הערה בכתב יד או הקדשה יכולים לשנות את היחס של הלקוח לעסק ולהרגיש שייכות גבוהה. זוהי דרך מצוינת לחזק את הקשר עם הלקוח ולשמר אותו לאורך זמן.

 

חשיבה של 360 מעלות

כאשר אנחנו מעצבים אריזות אנחנו חושבים על החוויה הכוללת של הלקוח ושל העסק. הידע והניסיון שלנו מאפשרים לספק פתרונות יצירתיים שיהפכו כל חוויית unboxing למיוחדת ומרגשת.

מידע נוסף

אריזה בהתאמה אישית

מדריך למתחילים: כיצד ליצור אריזה בהתאמה אישית

האריזה חשובה לא פחות מהמוצר והחדשות הטובות הן שאפשר ליצור אריזה בהתאמה אישית כבר מהרגע בו העסק מתחיל לפעול. אין זה משנה אם העסק נמצא בתחילת דרכו, אם העסק מפתח ליין חדש של מוצרים או אם הוא רוצה לרענן את המיתוג הנוכחי, האריזה היא חלק בלתי נפרד מהחוויה.

אריזות ממותגות

אריזות ממותגות לקידום העסק

אריזות ממותגות משפיעות על האופן בו הלקוח תופס את העסק. אין זה משנה אם הרכישה מתבצעת בחנות או באתר האינטרנט, לפני שהלקוח יראה את המוצר, הוא יראה את האריזה ולזו יש השפעה על המיתוג. היום האריזה יכולה לקדם את העסק ובמרכז התכנון יש לשים את חוויית הלקוח.

חוויית פתיחת אריזה – unboxing בשנת 2022

חוויית פתיחת אריזה – unboxing בשנת 2022

חוויית פתיחת אריזה או unboxing החלה לתפוס תאוצה ברשתות לפני מספר שנים ובשנת 2022 היא עדיין רלוונטית. חוויה טובה יכולה להיות הכלי השיווקי החזק של העסק כשלעיצוב האריזה יש תפקיד משמעותי בתהליך זה.

אריזות ממותגות – לחשוב מחוץ לקופסה

אריזות ממותגות – לחשוב מחוץ לקופסה

אריזה היא המפגש הראשון של הלקוח עם המוצר וזאת בין אם הקניה מתבצעת בחנות פיזית או חנות אינטרנטית. אריזות ממותגות יכולות לעשות את ההבדל בין עוד חוויית לקוח לבין חוויה מרגשת ויוצאת דופן.

אריזות ממותגות בכמויות משתנות

אריזות ממותגות בכמויות משתנות

עסקים גדולים בעלי קו ייצור שעובד סביב השעון דואגים לכך שיהיו להם אריזות מתאימות לכל מוצר. אך מה קורה כשהעסק קטן ורוצה לבדל את עצמו מאחרים? לשם כך ניתן להזמין אריזות ממותגות בכמויות משתנות, בדיוק לפי הצורך ובדיוק בזמן המתאים.

הדפסת מארז לאירוע מיוחד

הדפסת מארז לאירוע מיוחד

לאורך השנה ישנם שלל אירועים: חגים, יום המשפחה, יום האהבה ועוד רבים נוספים. האירועים והימים המיוחדים הם סיבה לחגיגה וזו הזדמנות שעומדת בפני עסקים רבים. הדפסת מארז לאירוע מיוחד יכולה להיות חלק מאסטרטגיית המותג ומאפשרת לו לקדם את עצמו מבחינה שיווקית.

אודות החברה

CDI הינה חברה מובילה למוצרי תוכן ומארזים ויצרנית מוסמכת של מיקרוסופט העולמית. החברה מספקת שירותי הדפסה, שיכפול, מיתוג ועצוב מתקדמים למוצרי תוכן: דיסק און קיי ממותג, מארזי דפוס מורכבים, דיסקים CD/DVD ותקליטי ויניל, בהקשבה לצרכי הלקוח, החל משלב העיצוב והגרפיקה, מתן פתרון דפוס למארזים מורכבים, הפקת דפוס למגוון תעשיות ומענה לסדרות קצרות ומורכבות,שירותי לוגיסטיקה, אחסנה, שילוח והובלה למגוון יעדים בארץ.

שירותי מיתוג נוספים

יצירת קשר

אנחנו גם בפייסבוק

דילוג לתוכן