התחכום שבפשטות – ליצור מארז מושלם למוצר שלך

מארז

אריזת המוצר צריכה להיראות טוב ולמכור את המוצר. עליה לייצר את הרגש שרצית, להבהיר מהו המוצר שנמצא בתוכה ולמתג אותו. יצירת מארז מושלם הוא תוצאה של תהליך כאשר החוכמה היא לייצר משהו שנראה פשוט אך שמביא בחשבון את כל הצרכים, שלך ושל הלקוחות שלך.

המארז נועד להגן על המוצר, להציג אותו לקהל והוא צריך להתאים עצמו לאריזות הגדולות של שילוח המוצרים (כלומר לכל ארגז נכנסים מספר מוצרים והם צריכים להיכנס בצורה מסודרת ובטוחה). כיצד נוכל ליצור את המארז המושלם שיענה על כל הדרישות? על כך בשלבים הבאים.

שלב ראשון – הבנת הצורך

בשלב הראשון של תכנון אריזה אנו צריכים להבין את כל הצרכים. להבין באיזה מוצר מדובר, איך הלקוח לוקח אותו ליד (האם הוא “שולף” אותו מהמדף או מקבל אותו במשלוח עד הבית) וכיצד הוא יגיע ליעדו. נרצה להבין את הצרכים והציפיות שלך, מה חשוב לך שהלקוחות שלך ירגישו ומהו המיתוג של העסק שלך.

שלב שני – בחירת חומרים

לאחר שברור מהו המוצר ואיזה מארז נדרש לנו, נחשוב על החומרים. מוצרים עדינים ומוצרי מדף כמו שוקולדים, עדשות מגע, סבונים ואחרים ייראו נפלא באריזת נייר דופלקס המותאמת להם באופן נקודתי. הדופלקס אשר נקרא לעתים גם “בריסטול” הוא נייר עבה ומיוחד המתאים בדיוק למשימה זו ורק בית דפוס שיודע לעבוד איתו ושיש לו את המכונות המתאימות יוכל להציע מארז מושלם.

שלב שלישי – גרפיקה וצבעים

הגרפיקה והצבעים שייבחרו למארז יקבעו האם הוא ימשוך את תשומת הלב של הצרכן או לא. בחירה נכונה תשפיע על התחושה של הלקוח והיא יכולה לעשות את ההבדל בין מכירה לבין מוצרים שנשארים אצלך במלאי. מארז מושלם ייצג היטב את תכולתו, את היצרן ויעורר רגשות נכונים. כדי להשיג זאת יש צורך בצוות גרפי מוכשר ומנוסה שמבין כי החוכמה היא לייצר את החוויה הפשוטה, הבסיסית והמושלמת.

שלב רביעי – אישור והדפסת מארז

בסיום שלב התכנון ורגע לפני שאפשר יהיה לגשת להדפסה, יועבר אליך קובץ לאישור סופי וכשזה יתקבל נוכל לעבור לשלב המרגש של ההדפסה. כדאי לדעת כי הזמנת מארזים היא תהליך שמתבצע יד ביד עם הלקוח או העסק. רק לאחר שכל הצדדים מרוצים (וכמובן שאפשר לבקש שינויים ותיקונים לפני ההדפסה), הקובץ עובר למכונות הדפוס. לגבי כמויות, בדפוס CDI תוכלו להזמין את הכמות המתאימה לכם, בלי התחייבויות ובלי להדפיס מעבר למה שנדרש לכם.

מידע נוסף

מארזים מעוצבים לחגים

מארזים מעוצבים לחגים

בעולם שבו פתיחת קופסאות עם מוצרים ממותגים נחשבת לפעילות כיפית במיוחד – שאפילו מתועדת ברשתות החברתיות, ברור כי לאריזה יש משמעות חשובה במיוחד עבור הלקוחות והיא מקבלת חשיבות זהה בעיניהם, לזו של התוכן המסתתר בתוך הקופסה עצמה. מסיבה זו, הענקת מארזים מעוצבים לחגים עם מיתוג, היא בעלת ערך מוסף כפול עבור העסק: גם השארת רושם ראשוני נהדר על הלקוח, המעודד אותו להמשיך ולצרוך את מה שיש לעסק להציע לו – וגם הנעה לפעולה, באמצעות תיעוד האריזה הייחודית והפצת המסר הלאה, ללקוחות פוטנציאליים נוספים.

כרטיס ביקור דיסק און קי

כרטיס ביקור דיסק און קי – גימיק שימושי ומקדם מכירות אפקטיבי

כרטיס ביקור דיסק און קי הוא אחת מהדרכים המתקדמות והמתוחכמות ביותר להשאיר חותם על מי שתרצו להרשים, כבעלי עסק – ולגרום לו לזכור אתכם לטובה. בנוסף לעיצוב האלגנטי והדקיק, המאפשר להכניס את הכרטיס אפילו לארנק צר, ממש כמו כרטיס אשראי, הוא מהווה פריט שימושי שיכול להפוך לחלק בלתי נפרד משולחן העבודה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. המשמעות היא שהם “יפגשו” אתכם מדי יום כשיפעילו את הזיכרון הנייד המובנה בכרטיס, דבר המעניק לכרטיס עצמו איכויות של מקדם מכירות מתוחכם.

שימושים לדיסק און קי

שימושים לדיסק און קי בשנת 2022

שנת 2022 נכנסת עוד רגע ועל אף שרובנו משתמשים בענן לצורך העברת מידע, עדיין ישנם שימושים לדיסק און קי, כאלה שעשויים להפתיע. עסקים וחברות יכולים להשתמש בכל היתרונות של הדיסק און קי וליצור לעצמם “ליין” ממותג משלהם.

הדפסה דיגיטלית לאריזה

כל מה שצריך לדעת על הדפסה דיגיטלית לאריזה

עולם הדפוס השתנה מן הקצה אל הקצה והיום הקידמה מאפשרת לספק פתרונות שונים ורחבים, גם בתחום המארזים. הדפסה דיגיטלית לאריזה מספקת פתרונות רבים בכמויות קטנות וגדולות ולמגוון רחב של יישומים.

אודות החברה

CDI הינה חברה מובילה למוצרי תוכן ומארזים ויצרנית מוסמכת של מיקרוסופט העולמית. החברה מספקת שירותי הדפסה, שיכפול, מיתוג ועצוב מתקדמים למוצרי תוכן: דיסק און קיי ממותג, מארזי דפוס מורכבים, דיסקים CD/DVD ותקליטי ויניל, בהקשבה לצרכי הלקוח, החל משלב העיצוב והגרפיקה, מתן פתרון דפוס למארזים מורכבים, הפקת דפוס למגוון תעשיות ומענה לסדרות קצרות ומורכבות,שירותי לוגיסטיקה, אחסנה, שילוח והובלה למגוון יעדים בארץ.

שירותי מיתוג נוספים

יצירת קשר

אנחנו גם בפייסבוק

דילוג לתוכן