אריזות ממותגות – לחשוב מחוץ לקופסה

אריזות ממותגות – לחשוב מחוץ לקופסה

אריזה היא המפגש הראשון של הלקוח עם המוצר וזאת בין אם הקניה מתבצעת בחנות פיזית או חנות אינטרנטית. אריזות ממותגות יכולות לעשות את ההבדל בין עוד חוויית לקוח לבין חוויה מרגשת ויוצאת דופן.

כדי להבין את חשיבותה של האריזה יש לתאר עולם בו כל הקופסאות נראות אותו הדבר. ברור שמצב כזה לא ישאיר על אף קונה רושם, אך גם לא אריזה שיש רבות דומות לה. אין כל ספק שכשמדובר ברושם ראשוני, האריזה היא המפתח וכדי ליצור את האחת הנכונה, יש לחשוב מחוץ לקופסה.

 

מדוע אריזות ממותגות חשובות כל כך?

האריזה של המוצר היא נקודת המגע הראשונית של הלקוח עם המותג. היא משפיעה באופן ישיר על המכירות, על תפיסת המותג ובניצול נכון היא מאפשרת לך לספר על העסק או המוצר.

זיהוי המותג

אריזה שממותגת בצורה הנכונה תהיה מזוהה עם המותג ותאפשר ללקוח לזהות את מבוקשו באופן מידי. אם הוא מזמין את המוצר באינטרנט, הוא יוכל לראות את הקשר בין האתר שביקר בו, המוצר שהזמין לבין הקופסה שמחכה לפתיחה. כל עסק יודע כי ישנה חשיבות לשימור לקוח ולכן ישנה משמעות ליצירת מותג שקל לזכור ולזהות.

חוויה מהרגע הראשון

האריזה משאירה את הרושם הראשוני ולכן ההשפעה שלה עצומה. בשנים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר סרטונים אשר מתמקדים בפתיחת אריזות, unboxing ותכנון נכון של האריזה הוא הרבה יותר מאשר רק עטיפה למוצר. אריזות ממותגות ממלאות תפקיד חשוב ביצירה ההוליסטית של הלקוח ומעניקות תוספת הנאה בחוויה הכוללת שלו.

בולטות על המדף

התחרות על תשומת ליבו של הלקוח גבוהה ומבט על המדפים מראה את המאמצים ששמות החברות השונות. אריזה נכונה עוזרת למוצר לבלוט מול שאר המוצרים, היא מושכת את תשומת הלב, גורמת לעניין והיא יכולה להביא לעסק את הלקוחות בפעם הראשונה. לאחר מכן יהיה זה התפקיד של המוצר לגרום ללקוח להמשיך לחזור למותג כשיזהה אותו בפעם השנייה והשלישית בקלות.

 

תכנון אריזה ממותגת

תהליך תכנון האריזה צריך להביא בחשבון גורמים רבים. חלקם “טכניים” לחלוטין: גודל המוצר, המשקל שלו ואופן השינוע. יש לחשוב על אופן האחסון של המוצרים ולוודא כי האריזה תוכל לשאת את התכולה ללא כל בעיה. כל אלו מרכיבים חשובים אך כאשר מדובר בחשיבה מחוץ לקופסה יש להביא בחשבון גם את העסק, את הערכים שלו ואת הייחודיות שהוא רוצה להביא לעולם.

האריזה היא דרך לתקשר עם הלקוח. היא הזדמנות לספר על המותג, להעביר מסרים באמצעים גרפיים ובמילים. היא יכולה לספר את הסיפור של המוצר או של המותג וכאשר מתכננים אותה בצורה חכמה היא תעביר את המסר המרכזי שהעסק רוצה להעביר. זוהי הזדמנות גם ליצור קשר עם הלקוחות, לקבוע איזה רושם הם יקבלו במפגש ראשוני עם המותג ולכוון כבר ברגע הראשון לקהל היעד הנכון.

התחרותיות בין המותגים השונים גבוהה ותכנון נכון של האריזה יאפשר ליצור בידול שהכרחי היום יותר מתמיד. המטרה היא למצוא את הסיבה לכך שהלקוחות יושיטו את היד דווקא לאריזה הנוכחית על פני כל אחת אחרת והאמצעים הם הדפסה נכונה, גרפיקה מתאימה וחשיבה מחוץ לקופסה.

 

הלקוחות כן שופטים את הספר על פי הכריכה

בעולם הדיגיטלי המהיר שאנו חיים בו אנשים ממהרים לקבל החלטות. אומרים כי אין לשפוט ספר על פי הכריכה, אך כשזה קשור לרכישה, לאריזה יש השפעה גדולה על החלטת הקנייה. אנו מזמינים אותך לשמוע כיצד נוכל לעמוד לרשותך, לבחון יחד את האפשרויות השונות שיובילו את המותג שלך קדימה ולהיעזר בצוות המנוסה והיצירתי שלנו כדי לעצב את האריזה שתייצג את המותג שלך בהצלחה.

מידע נוסף

אריזה בהתאמה אישית

מדריך למתחילים: כיצד ליצור אריזה בהתאמה אישית

האריזה חשובה לא פחות מהמוצר והחדשות הטובות הן שאפשר ליצור אריזה בהתאמה אישית כבר מהרגע בו העסק מתחיל לפעול. אין זה משנה אם העסק נמצא בתחילת דרכו, אם העסק מפתח ליין חדש של מוצרים או אם הוא רוצה לרענן את המיתוג הנוכחי, האריזה היא חלק בלתי נפרד מהחוויה.

אריזות ממותגות

אריזות ממותגות לקידום העסק

אריזות ממותגות משפיעות על האופן בו הלקוח תופס את העסק. אין זה משנה אם הרכישה מתבצעת בחנות או באתר האינטרנט, לפני שהלקוח יראה את המוצר, הוא יראה את האריזה ולזו יש השפעה על המיתוג. היום האריזה יכולה לקדם את העסק ובמרכז התכנון יש לשים את חוויית הלקוח.

חוויית פתיחת אריזה – unboxing בשנת 2022

חוויית פתיחת אריזה – unboxing בשנת 2022

חוויית פתיחת אריזה או unboxing החלה לתפוס תאוצה ברשתות לפני מספר שנים ובשנת 2022 היא עדיין רלוונטית. חוויה טובה יכולה להיות הכלי השיווקי החזק של העסק כשלעיצוב האריזה יש תפקיד משמעותי בתהליך זה.

אריזות ממותגות – לחשוב מחוץ לקופסה

אריזות ממותגות – לחשוב מחוץ לקופסה

אריזה היא המפגש הראשון של הלקוח עם המוצר וזאת בין אם הקניה מתבצעת בחנות פיזית או חנות אינטרנטית. אריזות ממותגות יכולות לעשות את ההבדל בין עוד חוויית לקוח לבין חוויה מרגשת ויוצאת דופן.

אריזות ממותגות בכמויות משתנות

אריזות ממותגות בכמויות משתנות

עסקים גדולים בעלי קו ייצור שעובד סביב השעון דואגים לכך שיהיו להם אריזות מתאימות לכל מוצר. אך מה קורה כשהעסק קטן ורוצה לבדל את עצמו מאחרים? לשם כך ניתן להזמין אריזות ממותגות בכמויות משתנות, בדיוק לפי הצורך ובדיוק בזמן המתאים.

הדפסת מארז לאירוע מיוחד

הדפסת מארז לאירוע מיוחד

לאורך השנה ישנם שלל אירועים: חגים, יום המשפחה, יום האהבה ועוד רבים נוספים. האירועים והימים המיוחדים הם סיבה לחגיגה וזו הזדמנות שעומדת בפני עסקים רבים. הדפסת מארז לאירוע מיוחד יכולה להיות חלק מאסטרטגיית המותג ומאפשרת לו לקדם את עצמו מבחינה שיווקית.

אודות החברה

CDI הינה חברה מובילה למוצרי תוכן ומארזים ויצרנית מוסמכת של מיקרוסופט העולמית. החברה מספקת שירותי הדפסה, שיכפול, מיתוג ועצוב מתקדמים למוצרי תוכן: דיסק און קיי ממותג, מארזי דפוס מורכבים, דיסקים CD/DVD ותקליטי ויניל, בהקשבה לצרכי הלקוח, החל משלב העיצוב והגרפיקה, מתן פתרון דפוס למארזים מורכבים, הפקת דפוס למגוון תעשיות ומענה לסדרות קצרות ומורכבות,שירותי לוגיסטיקה, אחסנה, שילוח והובלה למגוון יעדים בארץ.

שירותי מיתוג נוספים

יצירת קשר

אנחנו גם בפייסבוק

דילוג לתוכן