מארזי דפוס מעוצבים למוצר מנצח

מארזים מורכבים, מארזי דפוס בהתאמה אישית, מארזי דפוס מעוצבים, אריזה מעוצבת

שיתוף הפוסט

Share on facebook

לכל מוצר המוכר בשוק ישנו מארז מעוצב המשלים אותו. מארזי דפוס מעוצבים למוצר מנצח – אומרים שבדרך כלל הרבה יותר קל למכור מותגים שכולם מכירים, מאשר מוצרים שאינם מוכרים ללקוח הפוטנציאלי. זאת כיוון שמותג ידוע הינו מוצר המוכר בשוק על ידי פרסום ושיווק לאורך זמן, כך שאיכותו ידועה לרוכשים. לכן הסיכוי שיימכר גבוה יותר. האמנם?

מחקרים מראים שצרכנים בכל תחום שהוא, לא תמיד נשארים נאמנים למותג אותם רכשו. נהפוך הוא, כל כמה זמן הם מחפשים חידושים ושינויים במוצרים אותם רוכשים. הרצון להתחדש ולשפר הופך להיות מוביל לא מעט בתרבות הרכישה של זמננו. כך נוצר מקום ליצרנים ומשווקים שונים להחדיר את מוצריהם לשוק.

אך כיצד אלו יתחרו עם מותגים מוכרים וידועים? בעזרת בידול.

איך להשיג בידול? בעזרת יצירתיות של מארזי דפוס מעוצבים בהתאמה אישית.

מארזי דפוס מעוצבים ליצירת בידול ומוצר מנצח בקרב המוצרים המתחרים על המדף:

טיפול יצירתי בעיצוב האריזה יעביר את המסר השיווקי ישירות לרוכשים. זאת בעזרת שפה גרפית ייחודית למוצר הספציפי שתכוון במדויק לקהל היעד.

תכנון המארז: מומלץ לבצע סקרים בקרב קהל היעד כדי לדעת איך כדאי לתכנן את מבנה המארז לפי סטנדרטים של נוחות הרוכשים הפוטנציאליים. חשוב לוודא שהמארז יתוכנן בצורה בטיחותית לנשיאה, השומרת על שלמות המוצר הארוז בתוכה.

סוגים של מבנה – מארזי דפוס מעוצבים למוצר מנצח!

קיימים סוגים שונים של צורות מארז כמו שטנצים, למינציה, פויילים והבלטות.

  1. שטנץ: תבנית של צורות קבועות.
  2. למינציה: ציפוי חומר האריזה בחומר פלסטי שקוף ודק.
  3. פויל: הבלטה בעזרת חומר מתכתי לרוב בגוון כסף או זהב.

בחירה נכונה של חומר האריזה תסייע ביצירת בידול למוצר ותתרום אף להפיכתו למותג ייחודי בפני עצמו. זאת במידה והיצרן יבחר באסטרטגיה שיווקית של הפיכת מוצר זה למותג.

מיקום המארזים: לא פחות חשוב הוא המיקום בו ימצא המארז המתוכנן לשיווק ומכירה.  מוצרים דומים בסוגם בדרך כלל ממוקמים באותו אזור מכירה כדי שהלקוח הפוטנציאלי לא יתקשה למצוא את המוצר שחיפש בין מיגון של מוצרים מתחרים דומים. הלקוח אמנם יהיה מרוצה מהמיגון המוצע, אך כאן מתעורר הצורך ללכוד את תשומת לב הצרכן למוצר הנמכר. זאת כאמור בעזרת עיצוב מארז אטרקטיבי, יצירתי וחכם שילכוד את תשומת לב הצרכנים וישיג את השלב הראשון בדרך לרכישת המוצר.

כתבות נוספות:

דיסקים למכירה בהופעות
Uncategorized

חוזרים לנוסטלגיה:ייצור תקליטי ויניל

תקליטי ויניל הם שם נרדף לנוסטלגיה נעימה משנות השישים והשבעים והם היו נשמעים בבית של כל אחד מאיתנו ומסמלים עברנו מוסיקה נעימה ואיכותית. בימים אלה

מארז לדיסק גרפיקה לדיסק
דיסקים

תהליך ייצור דיסקים CD/DVD

כחושבים על תהליך ייצור דיסקים לסרטוני  DVD או דיסקים CD למוסיקה חושבים שזהו תהליך ארוך ומורכב אך לא כך הדבר, מדובר בתהליך המתבצע בשלוש שניות